Понеділок, 29.04.2024, 01:16

Категорії розділу
Технологія металів
та інших конструкційних матеріалів
Чорний хліб металургії
Захист нафтових резервуарів від корозії
Конструкція залізничної колії і його зміст
Шлях у космос

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » Статті » Наука і техніка

Вивчення зоряного скупчення NGC 3590 дозволить краще зрозуміти еволюцію нашої галактики

NGC 3590 являє собою невелике розсіяне зоряне скупчення, яке розташоване на відстані 7500 світлових років від Землі в сузір'ї Кіля. У цьому скупченні знаходяться десятки зірок, слабо пов'язаних один з одним під дією сили тяжіння, відстань між ними становить близько 35 мільйонів років.

Цей кластер є дуже корисним для астрономів з точки зору подальших відкриттів. Вивчаючи даний конкретний кластер, а також інші, що розташовані поруч, астрономи можуть вивчити властивості спірального диска нашої галактики, Чумацького Шляху. Скупчення NGC 3590 розташоване в самому великому сегменті спірального рукава, який можна побачити з нашої планети.

Чумацький шлях має декілька спіральних рукавів, які в свою чергу представляють собою довгі вигнуті потоки газу і зірок, що йдуть з центру нашої галактики. Назва цієї руки – Carina. Виявивши і спостерігаючи молоді зірки, розташовані в таких скупченнях, як NGC 3590, можна визначити відстані до різних частин цього спірального рукава. В результаті можна отримати багато нової інформації про його структуру.

Типові відкриті скупчення можуть містити від декількох десятків до декількох тисяч зірок, і забезпечити астрономам підказки про зоряної еволюції. Зірки в кластерах, подібних NGC 3590, народжувалися приблизно в той же час з того ж хмари газу, що і наша галактика, що робить ці кластери ідеальними випробувальними полігонами для перевірки теорій про те, як формуються і розвиваються зірки.

Категорія: Наука і техніка | Додав: 05.12.2016